Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

εγω ειμαι η οδος

εγω ειμαι η οδος
εγω ειμαι η οδος

«Είναι απαραίτητο να γίνει επιπρόσθετη πρόοδος» στο θέμα των δικαιωμάτων των Ευρωπαίων πολιτών στη Βρετανία μετά το "διαζύγιο" και σε ό, τι αφορά τα σύνορα με την Ιρλανδία, συνοψίζει η ανακοίνωση που συνοδεύει την επιστολή του συντονιστή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το Brexit, Γκι Φερχόφστατ, που απευθύνεται στον Μπαρνιέ.


λογοι προστασιας περιβαλλοντος εκθεση

στατικές και δυναμικές δομές δεδομένων

εγω ειμαι η οδος

Ο Βέλγος πολιτικός και επικεφαλής των Φιλελεύθερων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, σημειώνει ότι υπάρχουν ακόμη σημαντικά προβλήματα και διερωτάται αν έχει καταγραφεί "επαρκής πρόοδος".


Αυτή ακριβώς η "επαρκής πρόοδος" είναι απαραίτητη ώστε στη σύνοδο κορυφής του Δεκεμβρίου οι υπόλοιπες 27 χώρες να αποφασίσουν ότι θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση των διαπραγματεύσεων, η οποία θα αφορά τη μελλοντική σχέση των δύο πλευρών και ιδίως μια μελλοντική εμπορική συμφωνία μεταξύ ΕΕ και Βρετανίας.



Brexit: lead MEPs call for more progress on citizens' rights and Ireland. Although progress has been made, significant problems remain, says steering group. Statement https://t.co/JaIUZnYqqv pic.twitter.com/8S37Msgvem

— European Parliament (@Europarl_EN) 29 Νοεμβρίου 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου